Subject: FW: Sõeru Jooksu ja Saue Valla rattaretke liikluskorralduse skeemid
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Apr 2024 15:21:28 +0300

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 16, 2024 12:08 PM
To: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Sõeru Jooksu ja Saue Valla rattaretke liikluskorralduse skeemid

  Tere Jaan

Oleme korraldamas taas 2 sündmust Harjumaal - Saue valla Rattaretk ja
Sõeru jooks  Vanamõisas. Manusest leiate liikluskorralduse skeemid.
Rattaretke turvalisuse  tagavad reguleerijad ja abipolitseinikud,  saate
masinad sõidavad  grupi ees ja  taga.  Liskas Kasemetsa – Kiisa ja Männiku
tee ületusel tagab turvalisust politsei.

Nende ürituste kohta olen teinud ka  Saue vallale avaliku ürituse
taotluse.

Parimatega,

Kaja Tammsalu

Vanamõisa seltsimaja ja Vabaõhukeskus

+372 5140761